The Spring Musical

De school musical is begonnen en daar moet ik natuurlijk wel een deel vanuit maken!

Voordat de winterbreak van start ging had ik nog een auditie te doen. Ik had besloten een van mijn favorite liedjes te zingen Let Me Be Your Star van de televisie show Smash en ik kan wel zeggen dat ik het echt gekilled heb! Auditie ging super goed en de noten kwamen er perfect uit!

Ik ben part van het ensemble, mijn high school mag nammelijk geen rollen met tekst aan exchange students geven, daar kwam ik afgelopen week achter.

De repetities starte de eerste schooldag in january. Elke dag hebben we repetitie van 3 tot 6 en het gaat er heel erg profesioneel aan toe. Niet alleen is het een grote cast we hebben ook bijna 40 crew members! Make-up crew, stage crew, sound crew, Flying/running crew, noem maar op van alles is er wel iets! We hebben een heel mooi en groot theater in de school dat we gebruiken voor de show!

En nou zijn jullie naatuurlijk allemaal wel benieuwd welke show we dan uitvoeren ;)

Op 27 & 28 feberuary en 1 maart spelen we Once Upon a Mattress een comedy gebaseerd op The Princess and the pea.

Mijn favorite gedeelte is the spanish panic. Een super snelle dans die we met de hele cast dansen en het ziet er echt geweldig uit!

Het is een erg leuk stuk en het begint er steeds beter uit te zien! Onze costums zijn allemaal hele mooie jurken en binnen kort komen ook de backdrops om het kasteel te laten zien waar het zich afspeeld. Ik zal wel een keer wat foto's maken om die te laten zien.

Ik heb een heleboel leuke mensen ontmoet bij de rehearsals! En ik ga iedreen ook weer heel erg missen als dit avontuur over iets meer dan 2 weken alweer afgelopen is!

Ik heb super veel zin om het stuk op te voeren, het wordt een geweldige show!

~ Hugs and kisses

Mariska Elvire Faas

Reacties

Reacties

annelies steenbrink

dat klinkt wel heel veelbelovend!!! Leuk joh! Wordt 't wel opgenomen zodat we hier kunnen meegenieten ;-) ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active