200 Happy Days

Hallo allemaal!

De tijd is voorbij gevlogen! Het lijkt wel alsof het gisteren was dat ik op het vliegtuig stapte en aan dit grote advontuur begon! Imiddels zit ik alweer precies 200 dagen in America en het is nog altijd even leuk. Ik heb zoveel geleerd niet alleen over America en andere culturen maar ook over mijzelf.

Er zijn een hele hoop dingen die ik hier gedaan heb die ik anders nooit zou doen, maar er zijn ook nog een hele hoop dingen die ik wil doen voordat ik weer weg ga.

Samen met mijn hostzusje ben ik begonnen aan een bucketlist zodat ik niks vergaat want voor ik het weet zit k alweer in een vliegtuig opweg naar Nederland! (Leuke ideen zijn altijd welkom).

Op 12julie is het dan zover en stap ik rond 8uur 's ochtends het vliegtuig uit en sta ik weer op Nederlandse bodem! Nog 114 daagjes aftellen en dan kan ik jullie allemaal weer een dikke knuffel geven.

Zoveel leuke dingen komen er nog aan voordat ik vertrek! Prom, Graduation, Project Grad, op vakantie met mijn gastgezin in Georgia en misschien ook nog wel even een paar daagjes in San Diego om daarmee mijn exchange year af te sluiten en een nieuwe droom te zoeken, maar natuurlijk eerst die verdoemde Havo diploma halen! ;)

Heel veel kusjes en knuffels,

~ Elvire

Reacties

Reacties

annelies steenbrink

Heerlijk enthousiast verhaal weer! Bedankt voor het delen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active