My first Tournament

De dag na Halloween was het dan toch eindelijk zo ver. 1November mijn eerste Competitive Dramatic toernooi!


Ik was er helemaal klaar voor. Ik kende mijn tekst goed en kon niet meer wachten om mijn stuk eindelijk te spelen. Zaterdag ochtend verzamelden we op school en gingen we met een mooie grote gele schoolbus op weg naar de school die dit keer het toernooi organiseerde. Een maal aangekomen moesten we ons aanmelden en vanaf dat moment was het wachten geblazen op de tijd schemas voor de eerste ronden.

Toen de tijdschemas er waren moest ik op zoek gaan naar mijn code om te kijken in welk locaal ik mijn performance moest doen. 9E was mijn code (Het cijfer staat voor de school en de leter is persoonlijk. ik was nummer 5 entrie van onze school dus dat word dan automatish letter E).


Mijn eerste ronde starte om 9.00 En wat ging dat bager slecht zeg.... Ik raakte mijn tekst kwijt, speelde een heel stuk tekst in een verkeerd karakter, ging 2 minuten over tijd en vergat ook nog eens een van de leukste scenes. Ik hoop te natuurlijk dat ronde 2 beter ging en dat was zeker zo! Ronde 2 ging super goed! Zo goed zelfs dat het mijn eerste ronde compenseerde en ik naar de Semi-Finals mocht!


In totaal gingen er 12 mensen naar de semi-finals. We werden in 2groepen gesplitst en van elke groep mochten er 3 door naar de finale. Mijn Semi-Final ronden ging super goed maar helaas net niet goed genoeg voor een finale plek. ik werd namelijk de nummer 4 van de ronden net 1 plaatsje te weinig. :( Maar ik ben wel heel trots op wat ik heb bereikt in mijn eerste toernooi!

Het zal elk toernooi wat beter gaan en wie weet val ik dan nog eens in de prijzen ook! ;)

Love and Hugs
Mariska-Elvire

Reacties

Reacties

Pp

Good gedaan. Keep going. Het is al veelbelovend...

Joke

"Meedoen is belangrijker dan winnen"
Leuk hoor om weer even wat van je te lezen/zien.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active