Halloween

31October was het eindelijk zo ver! Mijn eerste echte Halloween. De 'Candy' was al flink ingeslagen en het enige wat nog ontbrak was een costuum. Veel geld voor een costuum, had ik niet meer omdat ik eerder in deze maand al flinke inkopen had gedaan zodat ik eindelijk wat meer kleren had dan die ene koffer die ik mee kon nemen. Ik ging dan ook voor iets simples. Samen met Marieke en Brooke ging ik naar een Halloween winkel. Jaja ze hebben hier complete Winkels speciaal voor Halloween met elk costuum dat je zou kunnen bedenken. Ik ben uiteindelijk als een simpele maar leuke 'Fairy' gegaan.


Het weekend voor Halloween hadden we een XC reunï Halloween sleepover waar we met z'n allen Pumpkins hebben gecarved, films gekeken en spelletjes gespeeld hebben.


Op Halloween zelf ging ik naar Marieke en Brooke. Verkleden en opmaken was het eerste wat wij deden. En het was zo leuk! Ik voelde me weer helemaal kind! Brooke als Queen of Hearts, Marieke als Engel en ik als Fee.


Marieke en Brook gaven een Halloween feestje en hadden dus een aantal vrienden uitgenoodigd. We hebben de hele avond gedanst, spelletjes gespeeld en veel te veel snoep gegeten!


Mijn eerste echte Halloween was zeer geslaagd!


Hugs and Kisses,
Mariska-Elvire

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active